Bir Keşf-i Alem Yazısı: 10. Beyoğlu Sahaf Festivali

Bitmesine az bir süre kala Beyoğlu Sahaf festivali hakkında yazı yazmaya anca fırsat bulabildim.2009 yılından beri dikkatle takip ettiğim festival ilk zamanlarda Taksim gezi parkında kurulmaktaydı.İçeriye adım attığınızda kendinizi farklı bir dünyaya adım attığınızı hissettiriyordu.En azından ben böyle hissediyordum:)Zaman geçtikçe Gezi parkından TRT'nin Tepebaşı stüdyolarının arkasında kurulmaya başladı.her sene daha farklı bir konsept içerisinde kurulması gerekirken bir kitap kurdunun içine sinmeyecek şekilde kurulmuştu
.Her sene uzun süren festival bu sene sadece bir hafta yani 6 kasım'a  kadar kapıları açık olacak.
Diğer yıllara oranla daha çok güncel kitapların ağırlıkta olduğu, eski kitaplar, basımını bulamayacağınız kitaplar da mevcuttu.Kitap tezgahlarını dolaştığımda gerçekten normal şartlarda almak isterseniz rahatlıkla 100 lira ödeyeceğiniz bir yada iki kitaba burada rahatlıkla 10 adet satın alabiliyorsunuz:)
Çok eski basım olan kitaplara bakmak isterseniz fiyatları biraz bütçeyi aşabilecek yükseklikte ama pazarlık yapma yeteneğiniz var ise istediğiniz fiyata alabilirsiniz.
Bu sene kendime liste oluşturmadan sadece sayfalarını okuyup beğendiğim 14 adet kitap aldım ve sadece 70 lira ödedim.Şuan kitaplığımda okunmayı bekleyen 54 adet kitap beni bekler:)Haftaya başlayacak olan 35.İstanbul Kitap fuarında bi o kadar alacağım kitap var.Çektiğim fotoğrafları ve daha fazlası instagram.com/olmayankelimeler den bakabilirsinzi.Umarım en kısa zamanda gitmeniz dileğiyle...

Yorumlar

Popüler Yayınlar