Ansızın Gelen Yazma İsteği

 oturduğum yerden nette takılırken birden bire gelen o yazma isteğine karşı koyamadan bilsayarımın başına geçip bu satırları yazmaya başladım. bu günlerde kendime ait bir zaman yaratma imkanım olsa  kendimce yazma hevesimş getirecek bütün koşulları sağlayabilme imkanımda olsa saatlerce yazabilirim. Acı ama gerçek ki bu sıralar kendime ait bir zaman bulamıyoruım. nedenini bilmiyorum  şuan ki gibi oturup ağız tadıyla yazı yazmayalı uzun zamandır olmuştur. Bir çok roman yada hikaye olarak düşündüğüm fikir sadece taslak defterimde yazdığım ile kalıyor.

geçen ay buraya yazdığım yazıdan sonra herhangi bir yazı  yada mavi şemsiyeli kız romanım ile ilgili yeni bir bölüm bile yayınlayamadım. 10 sene önce bu blog sayfasını açarken yapmak istediğim  yazmayı düşündüğüm her şeyin sadece bir kısmını yapabildim. bu blog sayafasını açma amacım yazarken kendimi mutlu hissetmenin verdiği o tarifsiz his... başka bir anlamı yoktu benim için. 

Şimdi geriye dönüp baktığımda yapmak istediklerim çok gerisindeyim. Hiç bir zaman bir yayın evi tarafından keşfedilip yazdıklarım kitap olsun diye bir çabaya da girmedim. Sadece anlatmak istedim aklımdan geçenleri... Hayat vermek istedim cümlelerime tıpkı şuan yazdığığım gibi. Boş bir kağıt gibi duruyor her şey önümde ama ben hiç bir şey yapamıyorum ve bu durum benim için git gide kötü bir hale geliyor. 

İnstagram ve youtube okudukalrı kitaplar hakkında yoeum yapan kişiler, belli bir süre kitap okuyamadıkları zaman "reading slump" denilen bir durumdan bahsediyorlar ve durumdan kurtulmalarını sağlaya kitapları önerirken benim şuan ki bulunduğun yazı yazmama durumunu da aşabileceğim bir durum olsa benim için gerçekten çok iyi olurdu. 

internet yazma konusunda sıkıntı çeken yazarların ne yaptıkları konusunda kısa bir araştırma yaptığımda bulundukları yerden ayrılıp başka bir yere gittikleri, sürekli aynı yerde değil farklı mekanlarda yazı yazdıklarına dair makale okumuştum. profosyonel bir yazar değilim,  içimde o kadar çok yazma isteği var ama bir türlü adamakıllı oturup yazamıyor düşüncelerimi kağıda dökemiyorum. 

Bir ara farkında olmadan okuduğum kitap sayısında ciddi bir azalma olmuştu. bu durumu bir şekilde atlattım ve şimdi istediğim düzeyde kitap okuma hızına eriştim diyebilirim. aynı durumu yazı yazma konusunda olmasını diliyorum.





Yorumlar

Popüler Yayınlar