Karmakarışık

Yazmak istediğim, burada yazarak anlatmak istediğim o kadar çok düşünce var ki hangisine cümlelerimle hayat vermeyi bi türlü karar veremiyorum. Bazen aşk hakkında yazmak istiyorum bazen de okuduğunuz vakit belkide anlatmaya imkan bulamadığım düşünceler... En iyisi hepsinden birer paragraf yazmak istiyorum.
Aşk dediğin nedir ki? Herkese göre farklı bir cevabı var. Günümüzde insanların yaşadığı aşkları gözlemlendiğimde, kitaplarda okuduğumuz aşkların sadece kitaplarda yaşabileceğini o karakterxe insanla gerçek hayatta karşılaşma ihtimalini düşünmek yüzde olmayacak bir gülümsemeye sebep oluyor. Bana göre aşk, kalbimin onun kalbinde karşılık bulmasıdır. Klişe cümleler yazmak istemiyorum ama "Sen" demeyi bırakıp "Biz" olmaktır. Aşk adına sayfalarca yazabilirim. Şimdilik bu kadar cümle yeter.
Bugün bu yazıyı yazmadan evvel yaşadığım ruh hali başlık adını verdiğim gibi karmaşık... Aynı yaşadığım olayların tekrar karşıma çıkması tepki vermeme gibi bir durum oluşturuyor bende. Önceden asıl tepkimi gizler neler olacak diye beklerdim. Şimdi sonucu ben bilmem deyip geçip gidiyorum. Yaşadığım olaylardan ders almak bu olsa gerek.
Daha yazmak istediğim bir çok düşünce  var ama cümleleri toparlamayamıyorum. Bir sonraki yazıda görüşmek üzere. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar