Bir Dizi-Film Güncesi:Fringe

     Günlük rutin hayatımda ÖSS den kalma bir alışkanlık olarak, televizyon izleme alışkanlığım yoktur. Evdeki kumanda hakimiyeti annemde olduğu için genelde onun izlemek için seçtiği programlar izlenir. Genelde kitap okuduğum için pek ilgimi çekmez annemin izlediği programlar. Peki yabancı dizi izleme alışkanlığım nasıl edindim.
     Okuduğum kitaplar, takip ettiğim sosyal medya hesapları ve izlediğim dizi ve filmler benim hayatımda etki edecek merakımı uyandıracak öğelerden seçerim. Çalıştığım İş yerinde bir yöneticimin  Fringe 'in konusunu anlatmasıyla ilgimi çekmişti. O dönemde evdeki İnternetim sınırsız değildi, bir film izlesem dahi kotayı alıyordum. Beşiktaş meydan da Sinan Paşa adında bir pasajın en üst katında istediğiniz dizi film hazırlayan dvd dükkanından Fringe in tüm sezonlarını makul bir fiyata aldım. 
Fringe in Türkçe anlamı püskül kahkül... Yalnız dizide kullanılan anlamı açıklamayan sınır bilim olayları. İlk bölümünü izlediğiniz vakit ne dediğimi anlayacaksınız. İlk sezon hep aynı rutin de gidiyor onu baştan söyleyeyim yalnız olayları öğrendikçe meraktan bir sonraki bölümü izlemeye devam ettiriyor. Heyecanla izlediğim sezon 3.sezondur. Her bir bölümü büyük bir merakla izlemişimdir 
Fringe benim hayatımda astrofizik bilimi öğrenmemek sebep olan ve yabancı dizi alışkanlığımı devam ettiren dizidir. Burada ne kadar anlatsam size önereceğim ilk bölümü izlemeniz. 

Yorumlar

  1. Hayatımda en beğendiğim dizilerden biri olarak tarih sayfalarına not düşüyorum.
    😊👏

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar