Bir Keşf-i Alem Yazısı: Brooklyn, New York

Bugün burada yazacağım yazıda her zaman ileride bir gün giderim umuduyla gitmek istediğim bir yer hakkında yazacağım: Brooklyn, New York...
İzlediğim çoğu Amerikan yapımı filmlerlerde gördüğüm, gördüğüm vakit bende keşfetme isteği uyandıran bir  an önce keşfetmeliyim dedim kendime.
Bir yerden başlamalıydım. İlk önce nasıl gidilir durumundan evvel tarihi hakkında araştırma yapmaya başladım. Çeşitli kaynaklardan yaptığım araştırmalarda görmek istediğim yerin adı Brooklyn Heights ve Williamsburg bölgesi . Yukarıda fotoğrafını paylaştığım yer Brooklyn Heights bölgesine aşt bir yer. Bu bölgeler dışında kalan mahalleler bir Amerikan Rüyası değil, bildiğimiz yaşadığım şehirde hayatın gerçeği olan semtler gibi bölge ve mahaller mevcut. Bu bir yadsınamaz bir gerçek.
Ama nedense bu aralar kendimi bu sokakta gezerken yada apartmaların penceresinin kenarında oturup bir fincan kahvemi içerken etrafımı gözlemlediğimi ,yağmur yağdıktan sonra ıslak sokaklarda yürürken hayal ediyorum.Gitmediğim halde güzel bir yerdir Brooklyn.. Paul Auster romanlarından okuyup ilgimi çekmiş bir nebze olsun gitme sebeplerimden biri olmuştur.
 Bu fotoğrafta bile kendimi orada hayal etmek bile beni mutlu ediyor. Hatta bu fotoğrafa bakarken aklımda bir hikaye bile oluşuyor . Nasıl bir şey yazsam , karakter nasıl olmalı ki Brooklyn 'e nasıl bir şekilde gelmeli gibi bir takım sorular dönüyor.İleride Brooklyn gider miyim yada bir hayalden ibaret mi kalır bilmiyorum ama kendi aklımdaki kurduğum Brooklyn'de güzel bir yazı yazacağıma eminim.

Yorumlar

Popüler Yayınlar