Bir Keşf-i Alem Yazısı:Mim Kahve

          Havaların artık yavaş yavaş güzel olmasıyla, izin günlerimde keşf-i alem turuna çıkarım. İnstagramı keşfetmeden önce sadece  bildiğin mekanlara gider, kendi çapımda izin günü keyfimi yapardım. Ama instagram hesabı açtıktan sonra İstanbul'da keşfedeceğim birçok yer ve semt gördüm.Benim buralara gitmem gerek:)) dedim kendi kendime.İlk önce kendime bir liste yaptım "Nelere gitmek istiyorum?"bu liste tabii kide duruma göre değişebiliyor istinasız listemdeki her yere gitmeyi kafama koydum, gittiğim yerlerle ilgili yazıyı buraya, fotoğrafları da instagrama yayınlayacağım.
Bu hafta keşfettiğim yer Eminönü'de bir yer:Mim kahve, Yeni yerler keşfetmeyi sevdiğimi bilen bir arkadaşım bana buraya kesinlikle gitmemi söyledi. Havaların güzel olduğu ilk izin günümde Mim  Kahve'ye gittim.Mekanı bulana kadar Eminönü sokaklarında kayboldum:)) desem doğrudur. Çünkü Eminönü'nün gitmediğim tarafındaydı. Sokak isimlerine baka baka ilerdim .Bilenler bilir  meşhur Mercan yokuşu kalabalığına bile girdim:))Hiç tahmim edemediğim bir ara sokakta buldum Mim Kahve'yi. Tabelası olmadığı için, iki fark etmeden önünden geçtim ama kapı numarasıyla mekana teşrif ettim.
İçeriye girdiğimde baktığımda beni etkileyen bir tablo karşılıyor.
Mekanın yakın bir zamanda açıldığını tahmin ediyorum çünkü masaları görene kadar bir üç kat merdiven çıktım.
Mim Kahve, manzarasıyla rahat kitap okuyabileceğiniz, yazı yazabileceğiniz huzurlu bir ortam.Özellikle yazın teras bölümünde bütün Eminönü ayaklarınızın altında keyifle çay içebilirsiniz.
Yalnız ilk defa gelenleri hemen anlıyorsunuz ki buna bende dahilim fotoğraf çekmek isteyeceğiniz birçok detay var.Gittiğim mekanlarda  kahve içmeyi severim Ve bu genellikle filtre kahve olur:))Mim Kahve 'de Türk kahvesi bakımından zengin çeşitler mevcutken filtre kahve açısından aynı şeyi söyleyemeyeceğim:(Fakat yeni açılan bir mekan olduğu için zamanla gelen müşterilerin arz talebine göre kendini geliştirebileceğine inanıyorum.
İlk kez gittiğimde yerini ararken zor buldum ama bir daha ki sefere geldiğimde rahatlıkla bulabilirim.Arkadaşlarınızla keyifle vakit geçirebileceğiniz bir ortam:))

Yorumlar

Popüler Yayınlar