Kitap Güncesi:Okuduğum Bilim kitapları-2

Bu bölüme, diğer bölümlerde olduğu gibi istikrarlı bir biçimde nedense yazamıyorum.Çünkü okuduğum kitap hakkına yorum yazmak istediğim zaman,yorumlayacak uzun cümleler kuramıyorum.Kısa cümleler anlatmak istediğimi yazıyorum.İşte bu konuda benim en büyük yardımcım İnstagram::)) instagram.com/olmayankelimeler sayfama girip profilime baktığınızda okuduğum kitaplar hakkında yorumlarımı görebilirsiniz.
Bugünkü yazacağım kitap güncesi konusuna gelince; bildiğiniz üzere  yaşadığım dünyayı keşfetmeye meraklı bir insanım.Aklımın alabileceği sınırlar içerisinde öğrenenbileceğim herşeyi öğrenmeye çalışırım.Ama bazı konular var ki öğrenme açısından benim gibi öğrenme meraklılarını birazcık zorlayabiliyor:)Sizde benim sayısal yönünüz kuvvetli değil ama astrofizik hakkında bir şeyler öğrenmek istiyorsanız anlatacağım kitaplar tam size göre:)
Size anlatacağım ilk kitap; Metis yayınlarından bilim serisinden çıkan Evren Kullanma Kılavuzu
Rahat, anlışabilir bir üslup ile çevrilmiş güzel bir kitap...Yaşadığımız dünyaya astrofizik gözüyle bakmanıza sebep olabilecek  türden:))Normalde astrofizik bilimine ilgi duymadan önce diğer insanlar gibi bakıyordum dünyaya ama bu tarz kitapları okumaya başlayınca dünyaya gerçekten farklı bir gözle bakmaya başlıyorsunuz.Kitabı okumanız için size basit bir örnek vermem gerekirse:
Kara delikler, ışığın bile kaçamadığı kara delikler hakkında bir çok bilgiye ulaşabiliyorsunuz.Kara delikler de zaman yolculuğu mümkün mü?Olay ufkunu geçtikten sonra neler olabileceğine dair teoriler mevcut.
Bu kitap hakkında ne kadar cümle yazsam da okumanız sizin için daha iyi bir tecrübe olacaktır. En kısa zamanda okumanız dileğiyle:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar