Sil Baştan



Aslında bu bloğu ilk açma fikri kafamda belirlendiğinde nereden başlayacağımı bilmiyordum. Aklımdan geçen hayalleri defterlere yazıyordum, çünkü yazdıkça mutlu olabilen bir insandım. Vakit buldukça bilgisayarımın başına geçip yazmaya başlıyordum. Okuduğum kitaplar, gezdiğim yerler ve kaleminden hayat bulan hikâyeler…
Yazmaya devam ettikçe yazdıklarımdaki eksikleri gidermek için neler yapabileceğimi düşündüm. Bir anlık cümle ile aklıma gelen hikâyeleri doğaçlama olarak yazmaya çalışıyordum. Şimdi daha iyi düşünerek ve kurgulayarak yazmaya çalışıyorum. Örneğin; penceredeki adam ve ters köşe hikâyelerim doğaçlama olarak yazdığım hikâyelerdi. Okuyucu gözüyle okuduğum vakit “hangi düşünceyle yazmışım bunu ben ?” demekten kendimi alamadım. Bu iki güzel hikâyeyi tekrardan yazmaya karar verdim çünkü konusu itibariyle iyi şekilde yazılmayı hak ediyor kanaatimce.
Amatör ya da profesyonel yazar olsun çevresindeki yaşanan olaylara kendi hayalini de katarak yazar. Her yazar için bu şekilde gerçekleşir yazma süreci… Yazdığım bir hikâyeyi, kendisinden esinlendiğim insan okuması sonucu yanlış bir anlaması yüzünden silmek zorunda kaldım. İnsan yaptığı hatadan ders alır, bende yaptığım o küçük hatadan dersimi aldım. Artık yazarken daha dikkatli, ve benim için değer arz eden insanlara ithaf etmiş olacağım.
Aklıma gelen güzel düşüncelerle bendenhikayesi.blogspot.com.tr kendimi geliştirerek daha iyi olmaya ve her hayalimin kaleminden hayat bulmasına, bloğu okuyan insanların bir nebze olsun merakını uyandırmasına sebep olursam ne mutlu bana!


Yorumlar

Popüler Yayınlar