Bir Dizi-Film Güncesi Yazısı:Yeni Bir Konu Başlığıyla Merhaba

Aklımda uzun zamandır bu şekilde bir başlık açmak vardı.Kendimi bildim bileli ilgimi çeken dizi film ve belgesel izlemeyi severim. Televizyon ile aslında pek alakam yoktur. Genelde  tv kumadası annemde olduğu için onun tercih ettiği programları izlerdim, ancak bana hitap etmediği için televizyon izlemez kitap okumayı tercih ederdim. Yıllar önce hayatımıza dahil olan ve sonrasında artık tarih olan cnbc-e kanalı sayesinde ilgimi çeken yabancı diziler oldu. Çocukluğumdan  beri bildiğim iki yabancı dizi vardı: Yalan Rüzgarı ile Cesur ve Güzel  halen yayın hayatına devam etmektedir diye dipnot düşeyim.
Televizyon kumadası annemin elinde olduğu için keşfetmek için dizileri izleyemiyordum.Evdeki internetim sınırsız olmadığı için bir sezon izlesem dahi kotayı aşıyordum. Ne yapabilirim diye düşünürken, çevremdeki izlemek istediğim diziyi izleyen arkadaşlarıma harici diskimi verip yüklemelerini rica ediyordum. Bu şekilde geride kaldığımı biliyordum,  internet paketimi sınırsız duruma getirince bütün kapılar bana açılmış oldu.
İnternet paketim sınırsız olunca sinemaya da eskisi gibi gitmeyip evde daha rahat biçimde izlemeye başladım. Fırsat bulduğum vakit bu bölüme izlediğim dizi , film ve belgeseller hakkında yazacağım yazılarla  umarım bir nebze olsun merak ettirip izlemenizi sağlarım.

Yorumlar

Popüler Yayınlar