Bir Hikayeyi Bitirmenin Hüznü

     Geçen kasım ayında buraya yazmıştım. Yeni bir hikayeye başlayacağımı, bu hikayenin diğerlerinden farklı bir sonla biteceğini aklımda kurgulamıştım. yazdığım hikayeler bir şekilde mutlu sonla bitirmeye çalışırım. Tabi hikayenin gidişatına göre bu süreç değişebiliyor. Bugün Varsınız Yarın Bir İhtimal  adlı hikayemin yazman süreci benim için çok sıkıntılı bir süreç oldu. Bazen günlerce yazamadığım  oldu bazen de bir kaç bölüm üst üste yazdığım da oldu. Bazı bölümleri sil baştan yazdım.bazı bölümleri olduğu gibi bıraktım.
       Bugün bu hikayemin son bölümünü yazarken kendimi tuhaf bir hüzün içerisinde hissettim. Veda ediyordum artık , bir son yazmak gerekliydi. Aklımda hala eksik bir kısmı varmış gibi hissediyorum. Bazı bölümleri yazarken detaylı olarak yazmadım. Çünkü bu hikayenin sayfa sayısının uzamasına sebep olacaktı. Az cümleyle çok anlam içeren bir şeyler yazmak için çabaladım. Okuduğunuzda bunun taktirini, okuyucu olarak siz vereceksiniz. Rumeysa'nın hikayesini şimdi değil kendimi tam hazır hissettiğim zaman yazmaya başlayacağım. Yarından itibaren her çarşamba yayınlayacağım bölümünde Mehmet Said 'in hikayesini okuyacaksınız.
       Bu hikayeyi bitirmenin hüznü ile daha sonra yazacağım nice hikayelerde buluşmak üzere...

Yorumlar

Popüler Yayınlar