Yazı Yazma Keyfi Üzerine


                Fırsat buldukça blog yazısı yazmaya çalışıyorum.  şuan 10. Bölümüne kadar yazdığım bugün varsınız yarın bir ihtimal olan hikayemi yoğunlaştığım için blog için yazmayı düşündüğüm diğer yazılar hayliyle sekteye uğruyor. En son yazdığım blog yazısının üstünden bir ay geçmiş. Benim açımdan iyi bir durum değil. Bu yüzden kendime göre bir plan yaptım. Bu plana göre gidersem şayet blog yazısı düzenli olarak yazacağım. Tabii herhamgi bir aksilik söz konusu olmazsa…
            Blog bana ait olduğu için istediğim her konu hakkında yazabiliyorum. Herhangi bir yazarlık iddiam olmadı. Yazmayı seviyorum ve yazdıkça mutlu oluyorum. Bir hikaye yada romanın yaratıcısı olmak, yarattığım her karakterin hayatı kalemimin ucunda olması düşündükçe Allah’ın ne büyük kudret sahibi olduğunu düşünüp şaşırıyorum. Çevremdeki insanları daha iyi gözlemleyip birazda işin içine hayal gücümü de katınca ortaya çok güzel bir hikaye dünyası çıkıyor. Ve her yazı denememde yaptığım hataları bulup bir sonra ki yazımda bu hatamı düzeltebiliyorum.
            


Aslında buraya bugün yazmamdaki amaç iki edebiyat sitesine yazar olarak yazmaya başlamamış olmamdır. Benim gibi yazmayı seven farklı üslup okuyabileceğim edebiyat anlamında herkesin amatörce yazdığı bir platform. www.eddebiyat.com ve  www.yalnizdan.com bu iki sitede olmayankelimeler üye adıyla yazılarımı okuyabilirsiniz. Genelde edebiyat türü yazılar yazacağım. Blogta kalemimden hayat bulanlar bölümüne yazmaya devam edeceğim. Yoğun bir tempoda yazı günleri beni bekliyor. Yazdıklarımı okuyup beğenmeleri ve beni yazar olarak davet etmeleri beni çok mutlu etti diyebilirim. İleriki günlerde yeni yazılarla  buluşmak üzere….

Yorumlar

Popüler Yayınlar