Kısa Bir Ara Derken

 Merhaba sevgili okur, yazdıklarımla bir nebze de olsa ilgisini çekip okuyan insanlara benim gözümde okur tanımından başka bir şey olamaz. Şubat ayında yayınladığın blog yayınından sonra herhangi bir blog yazısı paylaşmadım. Kitap okuyanlar bazı dönemlerde kitap okumama gibi bir durum yaşar. İngilizcede bu “Reading Slump “ diye tanımlanırken Türkçeye çevirirsek bu tanım” Kitap Okuyamama” diyebiliriz. İşte ben bu durumun yazı yazmama durumuna düştüm diyebilirim. En son 5.bölümü yazıp bıraktığım, o zaman daha ismini bile koymadığım hayalet kelimeler adlı yazımı, isimsiz hikâyeler ve blog için yazmayı düşündüğüm aklımdaki tüm yazıları yazamadım. Defterimde açtığım boş sayfaya öylece bakıyor başka bir şey yapmıyor aklımdaki, cümlelere kalemimle hayat veremiyordum.

Bu süre zarfında hiçbir şey yapmadım diyebilirim. Hiç bana uymayan bir durum olarak her şeyi akışına bıraktım desem yeridir. Zamanımı film, dizi, belgesel, anime ve takip ettiğim youtuber videoları izleyerek, İngilizcemi geliştirerek geçirdim. Bu süre benim içi ne kadar geçti bende bilmiyorum. Genelde çalışma masamda yazı yazar, bilgisayar ile ne yapacaksam yine çalışma masamda yapardım. Bir gün seçtiğim filmi izlemek için çalışma masamda değil pencere kenarında duran yatağımda izlemeye karar verdim. Bir taraftan film adını klavyede yazarken masada değil farklı bir yerde yazmak nasıl desem ilginç oldu diyebilirim. Ve birden film izlemekten vazgeçip hayalet kelimeler adlı yazımı kaldığım yerden yazmaya başladım. Yazma sürecimde hep o pencere kenarındaki yatağımda yazdım diyebilirim.



Burada size anlatmak istediğim şu: Hayatınızda sürekli olarak yaptığınızdan artık alışkanlık kazandığınız bazı durumların yer değişikliği yaparak farklı bir yer edinebilirsiniz. Çalışma masamda değil pencere kenarındaki yatağımda yazı yazmak benim için apayrı bir deneyim oldu diyebilirim. Yazı yazma hevesim tekrar geldikten sonra kendimce bir plan yaptım. Tabii ki bu plana tamamıyla asla sadık kalamadım.

Kendimce yazmak istediklerimle ilgili bir liste oluşturdum defterimde. İsimsiz hikâyelere yazabileceğim hikâyelerinin taslaklarını oluşturdum. Hayalet kelimeleri bitirme sürecini nasıl olacağını kurguladım. Keşf-i Âlem yazısı için beğendiğim youtube kanalları hakkında araştırma yaptım. İzleyip etkilendiğim filmler, aklımdan geçen düşünceler hepsinim kelimelerle hayat verdim. Şimdi hepsini okumanızın zamanı geldi. Her zaman derim profesyonel bir yazar olma gibi bir iddiam yok yazarken mutlu olabilen bir insanın cümlelerini okuyorsunuz sadece, okuduğunuzda size ilginizi çekecek bir veren veya bakış açınızı farklı yöne çekecek bir hikâye yazan biriyim o kadar.

Eğer bir aksilik çıkmazsa belirlediğim günlere göre yazılarımı burada https://bendenhikayesi.blogspot.com/ yayınlayacağım. Yazdığım her yazıda bir okura ulaşabilme ümidiyle.

  

Yorumlar

Popüler Yayınlar