Bir Keşf-i Alem yazısı:Hale Jale Bütün Mahalle

Hale Jale Bütün Mahalle, İnstagramda  bu mekanın fotoğrafını gördüğüm andan itibaren burayı keşfetmeliyim dedim kendime. Farklı mekanlarda bulunmayı her zaman sevmişimdir.Mekan Kadıköy'de olduğu için kışın gitmek benim için biraz zor olurdu,sonuçta Avrupa yakasında yaşıyorum ve bir vapur insanı olduğum için pek metrobüsü de tercih etmeyeceğim için havaların güzel olmasanı bekledim diyebilirim:)Geçen haftaki izin günümde buraya gitmeye kafaya koymuştum bir kere,vazgeçmek olmazdı.Yola çıktığımda nasıl kolay yoldan giderim diye düşünürken kendini metrobüste buldum:)Çok fazla metrobüs tecrübem olmadığım halde bindiğim saatte yoğun değildi ve oturarak gittim. Söğütlüçeşme durağından indikten 15 dakika yürüme mesafesinden  sonra Hale Jale Bütün Mahalle sizi karşılıyor.
Arkadaşlarınızla güzel bir kahve muhabbeti yapacağınız küçük sıcak bir ortam.İçeriye adım attığımda, kendimi zaman içerisinde geriye dönmüş gibi hissettim.Mekan gerçekten farklı konseptte tasarımı yapılmış gayet başarılı buldum.
Tüm işlerinizi bitirdikten sonra, küçük bir öğle kaçamağı, arkadaşlarla birlikte kahve muhabbeti yada gezerken bir kahve molası alabileceğiniz harika bir yer.Yeni açılan bir mekan olmasına rağmen sosyal medya sayesinde rağbet gören bir yer.Benim gittiğim vakitte kahvenin yanına yiyebileceğim pek bir ürünü kalmamıştı ama biraz bekleyebilirsem taze ürünlerin kısa zamanda geleceğini söylediler.Gittiğim her mekandan muhakkak boş bir karton bardak alırım.Mekanın bardak tasarımına bayıldım:)
Mekandan ayrılırken yolu takip ederek rıhtıma inebilirsiniz.Yolda yürürken, farklı mekanlar ve mağazalar gördüğümde en kısa zamanda yine bir izin günümde Kadıköy'e gelmem gerekiyor.Eğer bir mahalle ortamı yaşamak istiyorsanız Hale Jale Bütün Mahalle 'ye gidin derim. 



Yorumlar

Popüler Yayınlar