Bir Keşf-i Alem Yazısı:Karaköy

Bu haftaki izin günümde nereye gideceğimi hava durumuna göre kararımı vermiştim .Karaköy'e gitmeye karar vermiştim.Neden gitmek istediğime gidince, gezdiğim yerlerde saatlerce oturabileceğim keşiflerim vardır. Karaköy'de rıhtım benim için keşif yerimdir.Bugünde yaptığım gibi kahvemi aldığım gibi soluğu aldığım gibi rıhtıma gittim:)
Huzuru hissettiğim nadir yerlerden biridir.Etraftaki insanları izlerken kahvemi içer bir yandan da oturduğum bankta yazımı yazar yada kitabımı okurum.Benden mutlusu yoktur o vakit.İnsanın kendine ait  hissettiği bir zaman vardır ya , işte o zaman bana aittir sadece.Hayat bir şekilde akarken zaman durur.Kahvem bittikten sonra keşif zamanı gelmiştir.Sokakları dinleyerek dolaşmaya başlarım.Kemankeş caddesi, keşfedilecek bir çok mekanın başlangıç noktası.
Her bir sokağı ayrı bir dünya olan bu cadde de herkesin tabiriyle hayat var.Keşfettiğim her sokakta farklı bir dünyaya giriyorsunuz Özellikle Fransız Geçidi İş Merkezi tek kelimeyle apayrı bir karşınıza çıkıyor.
Hayattan uzaklaşmak için tercih edebilecek bir yer Karaköy...Geçmiş gelecek hepsi bir arada olan bir yer gittiğinize pişman olamayacağınız kendinizi dinleyebileceğiniz bir yer.
Hayatın güzel bir yanını gösteren bir yer, geri kalan fotoğrafları instagram.com/olmayankelimeler bakabilirsiniz.En kısa zamanda gitmeniz dileğiyle...





Yorumlar

Popüler Yayınlar