Dizi -Film Güncesi: Cosmos A Space-Time Odyssey

Bugün sizlere burada anlatmak istediğin bir belgesel var: Cosmos A Space-Time Odyssey .
Blogta az çok bahsetmişimdir, evrenle ilgili oluşan her bilgi ilgimi çeker. Sıradan bir izin günü akşamımda nette nasıl bir film izlesem diye dolanırken karşıma bu belgesel çıktı. Normalde her belgesel izleme tecrübem yok.İlk bölümünü izleyeyim eğer beğenmezsem izlemem olur biter dedim kendimce...
İlk bölümü izlediğimde işte aradığımı buldum dedim. 13 Bölümden oluşan bu belgesel özetlemek gerekecek olursak kısacık yaşamda bizi sarmalayan bu koskoca evrende ne yaptığımız neyi keşfettiğimiz.
Öncelikle şunu belirtmeliyim ki bu belgeseli izlemeye başladığınızda kendinizden yada inandığınız inanca göre bilgiler bulmak mümkün olan bir belgesel... izlediğim her bölümde edindiğim bilgiler sayesinde yaşadığım evrene daha farklı gözle bakmamı sağladı.aslında gökyüzüne değil koskoca evrene baktığım vakit küçücük kum tanesi kadar bir noktayız.İnsanda bir merak duygusu ve öğrenmeyi isteği çıkınca bu sefer başka belgesellere keşfetmeye başlıyorsunuz.
İnsanları düşünmesini engelleyen program değil, düşünmesini sağlayan merak edip öğrenme duygusunu pekiştirecek belgesel yada herhangi bir program izlemesi gerekirken maalesef televizyonda olan programlar insanı yanlış hayatlara özendiriyor. Bu yüzden televizyonun bana dayattığı programlar değil bana fayda sağlayacak merak ve keşif yapmama sebep olan belgesel, film ,dizi izliyorum internetten.
Yazımın sonuna gelirken bu belgeselin 2019'da Cosmos:Possible World adında yeni belgesel yayınlanacağını haberini vereyim. Umarım yazımı okuduğunuzda merak edip bu belgeseli izlemenize sebep olurum. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar