Bir Fısıltı Duymak...

"Hiç bir zaman güzel olmadım. Aynaya her baktığımda;şekle girmeyen saçlar, ne kadar güzel olacağımı düşünüp yaptığım makyaj sonucu alamadığım bir yüz, şişman hiç bir kıyafetin üstünde iyi taşıyamadığım bir bedene sahibim."
      Onca kalabalığın içinde bulunduğum sırada bu Fısıltı derecesinde konuşmayı duydum. Yanımda herhangi biri yoktu. Sesin geldiği yöne baktığımda bana bakarak konuşan biri de yoktu. Sesin sahibini ararken tekrar konuşmaya başladı:
"Çevremdeki gördüğüm o güzel kızların hepsine özeniyordum. Çaba sarfettmediğimi düşünüyorsan yanılıyorsun. Ne kadar çaba sarfettiğim halde hiç bir değişiklik olmuyordu bedenimde... İstemiyordu güzel olmayı..." sonra sustu Tekrar konuşmasını bekledim ama bir daha sesini duyamadım." Neden seni göremiyor sadece sesini duydum."O an anladım ki yazacağım cümlelere veda ettiği hayata bir iz bırakarak hayat bulmak istiyordu. Tekrar sesini duyup seni dinlemek fırsat bulduğum an hikayeni yazmak istediğimi söyleyeceğim. Konuşmak istediğinde beni nerede bulacağını biliyorsun. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar