İlerleyen Günlerde Yazmayı Düşündüğüm Blog Yazıları


Merhaba
 Dün itibariyle bitirdiğim hikâyemin üzerine artık gönül rahatlığıyla burada blog yazısı yazabilirim.  Daha önceki blog yazılarımda bahsetmediğim bu hikâyemin adı “Mavi Şemsiyeli Kız” kasım ayı itibariyle birden bire gelen bir düşünce ile yazmaya başladığım ve fırsat buldukça yazabildiğim bir hikâyeydi. Hatta bir ara kısır bir döngüye girdiğim bile olup yazmayı bıraktığım biri bölümü baştan aşağıya yazdığım bile oldu. Sonunda bitirebildim. Şimdilik yayınlamayı düşünmüyorum bu hikâyemi.  Geçen sene nisan ayında yazmaya başladığım ama bir türlü istediğim gibi yazamadığım yeni  hikayem için kolları sıvıyorum. Geçen sefer yazamayışımın sebebi bir türlü nasıl başlayacağımı bilemediğimdendi.  Gerek araştırması, kurgusu olay örgüsü kısacası bir hikâyede olabilecek her şeyi hazırlamama rağmen bir eksiklik vardı ve bunu sonuncunda yazmak istediğim bu hikâyeyi yazamadım.  Ama şimdi her şeye en baştan başlıyorum. Yeni bir serüven beni bekliyor. Her yazdığım hikâye veya romanda kendimi bir nebze olsa geliştiriyor yaptığım hataları kolaylıkla görebiliyorum. Yazacağım yazı hakkında bu kadar bilgi yeter geçelim diğer konulara…

Kitap okumayı çok sevdiğimden bu kitap güncesi kısmına en sevdiğim yazarlar hakkında olan yazılarıma devam edeceğim. Alfabetik sırayla gittiğim için sırada Sunay Akın hakkında yazacağım bir kitap güncesi yazısı var. Bu yazıyı yazdığım vakitte bitirdiğim bir kitap sayesinde 10 sene önce okuduğum Jane Austen kitaplarını yeniden okumayı planlıyorum. Jane Austen hakkında da bir blog yazısı yazabilirim büyük ihtimalle.
İzlerken beğendiğim ve sizinde izlemenizi düşündüğüm dizi ve filmler hakkında yazı yazabilir miyim bilmiyorum. Aslında bu aralar beğendiğim ve etkilendiğim film bir var. Bu aralar izlediğim Friends ve Anne With E dizileri bitmesine az kaldı. Fırsat bulabilirsem bu iki dizi için blog yazısı olabilir.
Bugün varsınız yarın bir ihtimal hikâyemin son bölümlerini yayınladıktan sonra yeni bir hikâye bitirene kadar bu bölüme herhangi bir şey yazmayı düşünmüyorum. Hikâye yazma sürecime göre değişkenlik gösterebilir.
Yazdıklarımı okuduğunuzda umarım sıkılıp yarıda bırakmamışsınızdır. Yeni blog yazılarında görüşmek üzere.

Yorumlar

Popüler Yayınlar