Kaldığı Yerden Devam Ediyorsa Hayat

Ne yaparsanız yapın hayat bir şekilde kaldığı yerden devam ediyor. Hayat, aslında en yakın arkadaşı zaman ile devam ediyor bu yola. Her gün uyandığınızda sıradan olarak düşündüğünüz hayatınızı bugün değiştireceğinizi hayatında yeni bir sayfa açmayı düşünürken aslında defterinizin bittiğinin farkında bile olmayabilirsiniz. Yaşadığınız her an'dan bir mutluluk payı çıkarın kendinize... Önünde otururken bir fincan kahve ile kitap okumak, sevdiğiniz şarkılarla dolu çalma listenizde dinleyerek yolda amaçsızca yürümek gibi...
Bugün bu yazıyı yazarken hayatta neler yapmak istediğimi, beni neler mutlu ettiğini düşünürken aslında kendimi mutlu olduğumu sanıp kandırdığımı fark ettim. yaptığım hiç bir şey beni mutlu etmiyordu. kendimi mutlu olduğuma dair kendimi kandırıyordum sadece... kalabalık ortamlardan uzaklaşıp tek başıma kalmak istesem de hayat bir şekilde beni yalnız bırakmıyordu.Bir köşede kitabımla beni baş başa bırakın ... Alıştığım yalnızlığımla ikinci bir kişi dahil edemem yanıma. Ama hayat inatla yanıma birilerini gönderiyordu işte.
Kendimi kandırmak... Bir insanın aslında en kolay yaptığı davranış diyebilirim.  beni sevdiğini düşündüğün  insanın hareketlerinden benim düşündüğün gibi sevmediğini düşünmemekle birlikte tek bir yöne bakarak kendimi kandırdığım doğrudur. Bu dersten zamanında çok sınıfta kaldım diyebilirim. Şimdi ise kendi ördüğüm duvarlarım içerisinde bu hatayı bir daha yapmamak üzere dışarıya adım atmıyorum. Başka kendimi ne ile kandırıyorum mutlu olduğuma dair? İşimi severek mi yapıyorum? Evet bir zamanlar işimi severek yapıyordum ama şimdi insanlarla uğraşmak tahammül sınırlarımı  zorluyor. her ne kadar iyi bir şekilde çalışsam da bir yerden sonra yaptığım işten zevk almamaya ,zorunluluk  halini alıyor. Bu durum ruh halime göre işin içinden çıkılmaz hale getiriyor.En yakın zamanda kısa bir süre olsa bile iş yerinden uzaklaşmak iyi gelecek. Uzaklaşmak bir nebze olsun kendime gelmeme sağlayacaktır.
Bu blog'u ilk açtığımda  kendim oluşturacağım bir nevi yazı günlüğü şeklinde düşünmüştüm. Yazmaya başladıkça aklıma yeni fikirler, neler yazmam gerektiği ne yazmak istediğimi düşünmemem sebep oldu. Artık fırsat buldukça burada hikayelerimi, gezdiğim yerleri, bende iz bırakan dizi ve filmleri aklımdan geçen her şeyi yazacağım. Çünkü bu satırları yazarken bile kendimi kandırmadırmadan mutlu hissettiğimi anladım. bir sonraki, yazımda görüşmek üzere...

Yorumlar

Popüler Yayınlar