Aklkmdaki Cümleler Hayat Bulursa

   Uzun zamandır aklımda olan ama bir türlü yazmaya başlayamadığım bir hikaye vardı. Yazarlar hep derler ya :"O ilk cümleyi yazdık mı gerisi çorap söküğü gibi gelir." Bende bu hikayem için o ilk cümleyi bekledim. Aklımdan her şeyi kurgulamıştım ama yazacağım o ilk cümle aklıma gelmiyordu.
   Sonra bir gün birden bire o cümle aklıma gelince bu hikayeyi yazma vakti geldi dedim. Öncelikle hikayeyi okuduğunuzda anlayacaksınız kolay bir üslüpla yazmış sonunu da tahmin edeceğiniz de düşünüyorum. Bu hikayeyi yazmamdaki amacı umarım hikayeyi okuduktan sonra anlarsınız.
   Yazı yazmayı, hayallerimi kaleminle hayat vermeyi seviyorum. Hiç bir zaman da kendimi profesyonel bir yazar olarakta görmedim. Her yazı yazdığımda yaptığım hataları görüyor, kendimi geliştirmek için eksik yanlarımı tamamlamak için öğreniyorum.
   Hikayemi yayınladığımda umarıö beğenirsiniz. 

Yorumlar

Popüler Yayınlar