Can Sıkıntısı

Önümde olan bütün seçeneklere rağmen vakit geçirecek bir şey bulmadıysam benim için en kötü durum söz konusudur. "Can Sıkıntısı"
Genelde kendimi vakit geçirecek muhakkak bir şey bulurum. Eğer evden çıkamadıysam film , dizi vb. ne varsa onu izler, kitap okur bir şekilde zamanımı tamamlarım. ama bugün izleyecek  kayda değer bir film bulamadım. Şuan okuduğum kitap pek beni sarmadı ne zaman bitiririm bilmiyorum. büyük ihtimalle ikinci şans vereceğim kitaplar kısmına koyacağım bir kere daha okuduğumda aynı durumla karşılaşırsam sahaf verip takas edeceğim kitaplar arasında olacak.
Yeni bir hikayeye başladım. Yeni   sayılmaz aslında, daha önce yazmıştım ama istediğim gibi olmadığı için yeniden yazmaya başladım. Onu yazayım dedim ama cümleler istediğim gibi olmuyordu, yazmayı bıraktım daha sonra devam ederim dedim kendime.
İnternet'te sosyal medya hesaplarına bakmak bile bir süre sonra sıkıyor insanı. Ne yapacağımı bilmez halde olunca en iyisi buraya yazayım dedim. Belki bir nebze olsun bu konuda yazarsam aklıma bir şey gelir onu yaparım diyorum ama hala aklıma bir şey gelmiş değil.
Yaptığım hiç bir durum bu ruh halini gideremiyor şuan en iyisi bu yazıyı burada noktalayayım. Bana yardımcı olmak isterseniz yorum kısmına yazabilirisiniz

Yorumlar

Popüler Yayınlar